Bigjigs Toys Memória játék - Óvakodj a szamártól (BJ432)

Bigjigs Toys Memória játék - Óvakodj a szamártól (BJ432)

1 434 Ft

Ajánlataink a termékre

 

Bigjigs Toys Memória játék - Óvakodj a szamártól (BJ432)

1 434 Ft
+ 3 200 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
pepita.hu
Termékleírás
Márkája Bigjigs Toys

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Gondolod, hogy meg tudod oldani a megfelelő asszociációk létrehozását? Funkciók:  Eddze a memóriáját és a koncentrációját  A készlet 40 kártyát tartalmaz haszonállatok képeivel Néhány pillanatig figyelmesen nézze meg a képeket, majd próbálja meg a gyűjteményben lévő tárgyakat a megfelelő sorrendben elhelyezni Ahogy egyre gyakorlottabbá válik, növelje az elrendezendő kártyák számát Játékváltozatok: Memória játék A mellékelt 40 kártya kettőtől kettesével azonos. Jól keverje össze a képkártyákat, és helyezze őket a játékterület közepére arccal lefelé. Viszont minden játékosnak két kártyát kell megfordítania, ha eltalál egy párot, tegye maga elé, és joga van fordulni, amíg két rossz kártyát nem húz. Ha nem kapta meg, fordítsa vissza őket arccal lefelé, és a játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik, a következő játékos sorában. Figyeljen ellenfelei mozgására, és ne feledje, mely kártyákat fordítják meg, hogy elsőként találja meg a legtöbb párt. Akinek több pár lapja van a végén, az nyer. Minimum 2 játékos. Ki látta a szamarat? A játékosok egyenként öt lapot kapnak, a többi kártyát pedig az asztalon teszik félre. A legkisebb játékos azzal kezdi, hogy megkérdezi az ellenfelet: Láttál már egy... (pl. sertés, gazda, istálló). Ha a játékosnál van a kártya, oda kell adnia annak, aki kérte. Ellenkező esetben a kérdést feltevő játékos alulról húz egy kártyát. Akinek sikerült párot készítenie, félreteszi. A játék folytatódik, az óramutató járásával megegyező irányban, amíg a halom összes kártyája be nem fejeződik. Akinek a legtöbb pár kártyája van, az nyer. Minimum 2 játékos. Óvakodj a szamártól!  A játék elindításához húzzon ki egy kártyát a halomból, amely egy szamarat ábrázol. Jól keverje meg a kártyákat, és osszon ötöt minden játékosnak, és tegye félre az asztalon lévő többi kártyát. Amikor egy játékos párost alkot, leteszi. Ellenkező esetben húzzon egy kártyát alulról. Amikor a halomban lévő kártyák elfogynak, a játékosok elkezdik átadni őket egyikről a másikra. Akinél a szamárkártya van a végén, az elveszíti a játékot.   Ajánlott életkor: 3 év+ Figyelem! 3 évesnél fiatalabb gyermekek számára ellenjavallt. A játék/termék tartalmazhat olyan kis alkatrészeket, amelyek fulladásveszélyt jelenthetnek vagy lenyelhetők, vagy 3 évesnél fiatalabb gyermekek számára nem megfelelő. A játékok/termékek csomagolása gyermekektől elzárva tartandó! Távolítsa el a játék/termék csomagolását, mielőtt gyermekének adná a játékot/terméket. Kérjük, felügyelje gyermekét a termék játék / használat közben. Mentse el az utasításokat és címkéket későbbi felhasználás céljából. Tartsa távol a játékot/terméket tűztől, tartsa távol magas hőmérséklettől és páratartalomtól.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.